Klachten & Geschillen

We vinden het jammer dat u een klacht hebt en willen u vragen om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bestesaffraan.nl of door te bellen naar +31 (0) 44 55 46 44. Het kan een klacht zijn over zowel een product als over de dienstverlening. Na ontvangst zullen wij binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


HEB JE NOG VRAGEN?

Onze klantenservice staat voor je klaar. Neem contact op via onze contactformulier of bel +31 (0) 6 44 55 46 44

                 

Onze klantenservice is tot 21:00 uur geopend.

 

Veilig betalen met

Zorgvuldig bezorgd door

Gecertificeerd Webshop

Webwinkel Keurmerk

De waardering van bestesaffraan.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 5 reviews.

Je winkelmand is momenteel leeg!