Hoe kunnen wij u helpen?
Klantenservice
Contact Kanalen
STUUR EEN EMAIL
BEL ONS
ADRES
Professor Eijkmanlaan 108, 2035XD Haarlem Nederland
Stuur ons een bericht
Feedback
Heeft u suggesties of feedback, aarzel niet deze met ons te delen. We hechten veel waarde aan uw ervaring met ons en willen ons service en producten nog meer verbeteren voor u..
veelgestelde vragen
Bestellen
PAST MIJN BESTELLING DOOR DE BRIEVENBUS?
Saffraan:
Alle bestelling t/m 10 gram worden worden verstuurd als brievenbuspost.
Vanille:
Alle bestelling t/m 25 vanillestokjes worden worden verstuurd als brievenbuspost.
Voor brievenbuspost hoeft u niet thuis te zijn.
Hoelang duurt de verzending?
Als je de bestelling voor 23:00 uur hebt geplaatst, word je product nog dezelfde dag verzonden (behalve op zondag), tenzij anders aangegeven. Voor meer informatie bekijk onze “Levertijd & Verzendkosten” pagina.
Verzenden jullie ook Saffraan naar Belgie?
Ja, dit is geen enkel probleem. Voor briefpost – t/m 3 gram Saffraan – versturen wij zonder track and trace. Alle bestellingen boven €25 verzenden wij gratis naar België – met Track and Trace.
Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer wij het pakket op de post hebben gedaan, krijg je per mail een Track & Trace code waarmee je je pakket kan volgen. Voor briefpost (t/m 3 gram Saffraan wordt er geen Track & Trace code verstrekt). Bij bestelling boven 25 euro wordt uw zending met track & trace verstuurd.
Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand, je hebt een bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces, je pakket wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
Saffraan / Vanille Algemeen
Ik heb een vraag over (jullie) Saffraan!
Op onze Saffraan pagina vind u alle informatie over Saffraan en gerelateerde zaken. Uiteraard kunt ons ook een mail sturen of bellen voor meer informatie of vragen.
Ik heb een vraag over (jullie) Vanille!
Op onze Vanille pagina vind u alle informatie over Vanille en gerelateerde zaken. U kunt ons natuurlijk ook bellen of mailen voor meer informatie over onze vanille producten.
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij BesteSaffraan?
Je kunt bij ons eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, Paypal, Mister Cash & Creditcard. Wij berekenen geen kosten voor betalingen.
Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Alle betalingen op onze website worden verwerkt via onze betalingspartner Mollie in een veilige omgeving. Daarnaast gebruikt onze website HTTPS & SSL dit zorgt ervoor dat uw gegevens en order informatie versleuteld wordt verstuurd.
Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, voor betalingen op BesteSaffraan.nl berekenen wij geen extra kosten voor uw bestellingen.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Van gedachten verandert? Dat kan. Je hebt tot 14 dagen bedenktijd om zonder enige reden je bestelde product(en) te retourneren. Op onze “Retourneren” pagina kun je alle informatie vinden over hoe je je bestelling kunt retourneren.